Den magiskt mystiska 12-timmars turen.

Idag var det då äntligen dags för vårt musikuppspel ooch invigningen av det nya estethuset! Det gick som en dans på rosor även om Jag nu efter tolv timmar i skolan är en aning trött. Men det blev precis sådär som vi hade tänkt oss även om Jag nu är i en trans och sitter och lyssnar på tysk dansbandsmusik.
Det har blivit lite mörkare om morgornarna nu här i Stockholm. Ja, om kvällarna också för den delen. Men det blir så fint då alla tänder ljusen i fönstren längs min gata. Det lyser upp och gör en sådär mysig i hjärtat och får en att bara vilja krypa upp i soffan och dricka varm o´boy hela natten lång ända in i gryningen. 
Förövrigt så är Vi bjudna på jaktfest på lördag! Ska bli dunderkul. Det är Sally som står som värdina för löragens festligheter. Man borde inhandla en flaska starkdryck till och med dess, kanske en jäger? Ja, så att det passar in på temat vill säga. 
Och min dator har fått en Trojansk häst på stämbanden så nu får Jag använda min systers dator, Hon har gått till landsflykt för några månader för att bli en såndan där "Globe-trotter". Undrar om det kan vara nödvändigt för någonting, kanske lite coolt att kunna skriva i ett CV någon dag. "Jag är förövrigt en sådan där globe-trotter". Här är hon, på bilden alltså. Och min hund. Storasyster Louise o min Hund Hugo.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0