Dom dansade dagarna.

Kom precis ut från duchen, tänker mig bort två månader framåt. Bort från vardagen med tonårsproblem. Om ändå livet var som på film, lite mer utanför boxen så att säga.
Jag önskar Mig en riktig jul. Jag undrar så om Jag kan få den igen. Eller är det som så att en riktig jul bara fanns för länge sedan? I en mycket bättre tid.
Nu drömmer jag mig bort med Doktor Kosmos och mandariner, för det är ju den tiden på året. Vi måste sjunga någonting bra, någonting nytt, någonting vackert, någonting kul, någonting sant, för Du är ingenting om dom runt omkring inte hör någontning. Hallå?
Henrik sa att han sett E-type. Vad ska vi göra Henrik? Det känns alldeles förgjort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0