Vi slår i en tom container.

När Du står sist i kön, kom ihåg Mig då. Då Du tar sista tåget hem, kom ihåg Mig då. Då det blir varma sommardagar, kom ihåg Mig då.
Idag stod Jag på toppen och hade vunnit allt. Jag fick spring i benen och gjorde en plan men Lisa. Vår plan var Vurma. För denna dag kändes inte likadan. Vi gick genom höstens Stockholm och tog tunnelbanan till St. Eriksplan. Vi gjorde sånt som sådana där "inne-människor" gör, Vi lunchade. Ja, vi pratade om alla som vi älskade och även de som vi inte älskar fick vår uppmärksamhet då deras namn nämndes och landade på bordet som fanns mellan oss. Sedan köpte Vi ballonger. 130 stycken för att vara precis. Men egentligen ville vi bara ha de gröna.
Ikväll ska vi ta oss upp på ett skyhögt berg, ett berg där spriten är billig och det finns rökelser från världens alla hörn. Men vi ska även leta oss utanför dessa hörn, de som finns bortom skogarna i väst. Gud vad Jag älskar mitt meningslösa liv. Sitter just nu och petar i tilltugget och sippar på ett glas vitt för att komma in i den rätta känslan.


Kommentarer
Postat av: Viktor von Snidénstam

Fet blogg. Jag ger mig själv äran att få överlåta den första kommentaren åt er.



På återseende,

Snidénstam

2009-11-09 @ 15:12:28
URL: http://ridemylightning.blogg.se/
Postat av: moa o sophie

TJAAAA VIKTOOORRR! :D hahahaha, snyggt efternamn;D vi vet att det e du:D

2009-11-09 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0