Låt Mig berätta om den kärlek som bultar i Mitt bröst.

Du. Du som är som är Min egen. Låt mig berätta. Vänner låt Mig berätta. Berätta den vänskap och kärlek som Jag känner för Dig. Vänskapen som bultar inom Oss. Låt Mig förtydliga Min sorg och saknad efter allt. Nu har sista tåget gått och kvar på perrongen har det lämnat Dig och Mig. Och vänner låt Mig berätta så att Ni kan förstå Min situation. Ta Mina händer och ryck upp Mig ur den ilska som Jag känner gentemot alla utom Dig. Jag måste sluta inbilla Mig, när det enda som Jag känner är Du. Och sluta inbilla Mig att Du är det enda som behövs för att leva. Vänner låt er förundras av hur djupt känslan tränger in i er. Jag vet att Ni har försökt gardera er, men Ni vet även att allt känns bättre i Vår famn. Livet får draga Mig o tango liksom vals, men det rör mig inte ryggen. Bara Jag får vila huvudet mot Vänners hals.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0