Fields of gold.

Det är någonting med sättet som Du ler på. Då Jag ser det i dina ögon, ser jag att Du inte är som mitt hjärta. Du är som rock n´ roll i himmelen. Du är Som helvetets gospell. Men ingenting är som det verkar. Lyssna på vad Jag har att säga Dig. Innan Du säger ajdö till Honom. För det Du har, det skulle jag vilja likna vid en väns muskulatur, en annan väns musikalitet, eller en tredjes sexuella abstinens, eller en fjärdes politiska hängivenhet. För det är vissas röster som skall bli hörda. Så lyssna på Din röst. Då det enda som Jag har att säga är en svag viskning. En så svag viskning så att Jag måste komma tätt, tätt intill för att Du skall höra mig genom din eviga dimma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0